Hastaların ve program kullanıcılarının randevu sürecini daha etkili ve verimli hale getirir. Hasta randevu sistemi, insanların belirli bir zaman diliminde bir hizmet veya etkinliğe katılmak için kayıt yapabildiği bir program veya yazılımdır.
Tüm Randevular Bölümü
Kayıtlı hastaların bilgilerini, oluşturulan randevuların, geçici ve internet randevuları dahil tarih ve saat durumlarını görebilmemiz açısından bize kolaylık sağlamaktadır. Geçici ve internet randevularını hasta tipinden filtreleme işlemi ile ekranda görebilirsiniz.
Hasta randevu sistemi içinde bulunan, Action bölümünde E Nabız a verilerin gönderme işleminin yapılıp yapılmadığını ifade eden görsel mevcuttur. Aynı zamanda randevu çıktısını yazdırabileceğiniz yazıcı ikonu da bulunmaktadır.
Action bölümünde kalem ikonu olan bölüme girdiğinizde karşımıza kullanıcının isteği üzerine çıkan alanlarda (randevu düzenleme, muayene kaydet/düzenle, fatura kes vb.) işlemleri çıkmaktadır.
Örneğin randevu düzenlemede randevu tarihinin, saatinin, doktor bilgisinin güncelleme işlemini, hastanın şikayetini, öyküsünü vb. bilgilerini belirtebileceğimiz , randevu raporunu yazdırma işlemini yapabileceğimiz işlemler mevcuttur. * işareti olan alanları doldurmak mecburidir.
Randevu silme işlemini de sayfanın sağ üst köşesinde aktif olan kısmı pasif hale getirerek gerçekleştirebiliriz. İptal olan randevuyu sildikten sonra sayfanın sol üst köşesinde olan hizmeti E Nabız dan sil işlemini de yapmamız gerekmektedir.
Muayene/Kaydet Düzenlemede ise hekimin verdiği hastanın reçete bilgisini, koyduğu tanısını, teşhisini, yapılan tedavisini, bulgularını, görüşlerini girebileceğiniz, röntgen, film, belge ekleyebileceğiniz alanlar mevcuttur. * işareti olan alanları doldurmak mecburidir.
Fatura kes alanına girdiğimizde karşımıza hasta adı soyadı, telefon numarası bilgileri olan ekran karşımıza çıkacaktır. * işareti olan alanları doldurmak mecburidir. Ödeme bilgisini seçtikten, alınan ücreti yazdıktan ve fatura tarihi ve saatini kontrol ettikten sonra fatura kesi seçtiğimizde işlemimiz sonlanmış olacaktır.
Hasta randevu sistemi içinde adı soyadı yazan bölümüne giriş yaptığımızda hasta profili ekranı karşımıza çıkacaktır. Hasta profilinde hastanın doğum tarihi, telefon, adres, mail bilgilerini de görmüş oluyoruz.
Adı soyadın altında E Nabız verilerini sorgulama ve E Nabız a Özlük gönder bilgileri mevcuttur. E Nabız verilerini sorgulamaya girdiğimizde karşımıza E Nabız a tarafımızdan gönderilen verileri görebilmekteyiz.
E Nabız a Özlük gönderi sorgulamaya girdiğimizde ise hastanın bilgilerini girmemiz gereken örneğin kan grubu, iş, engellilik ve öğrenim durumu vb. gibi bir ekran karşımıza çıkmaktadır. * işareti olan alanları doldurmak mecburidir. Bütün verileri girdikten sonra güncelle dediğimizde gönderimizi tamamlamış oluyoruz.
Genel bölümünde hastanın muayene, kontrol, bekleyen, iptal olan randevu sayılarını, yüzde oranını ve yakın tarihli tüm randevuların listesini, aylık randevu sayısını da kalem kalem görebilmekteyiz.
Tüm randevular / Muayene bölümünde de hastaya yazılmış muayene randevu listesini görebilmekteyiz.
Röntgen/ Film/ Belge ve Dosyalar bölümünden ise hastanın yüklenmiş verilerine ulaşabiliyoruz.
Faturalar bölümünde de hastaya kesilmiş faturaların listesi mevcuttur.
Geçici Randevular Bölümü
Bu bölümde de kaydetmiş olduğumuz hastaların randevularını, tarih ve saat durumlarını görebilmekteyiz.
Hasta randevu sistemi içinde geçici randevular demek bazen bazı durumlarda hastalar muayeneye gelmeden kimlik bilgilerini paylaşmak istemiyorlar. O nedenle bu ekrandan geçici randevu ekle alanına girdiğinizde sadece hasta adı soyadı , telefon numarası, randevu tarihi, randevu saati ve doktor bilgisini girerek randevunuzu oluşturabiliyorsunuz. Aynı şekilde hasta paylaştığı sürece hastanın şikayetini, öyküsünü vb. bilgilerinin de girişini yapabilirsiniz.
* işareti olan alanları doldurmak mecburidir. Tüm girişlerden sonra ekle dediğinizde geçici randevu oluşturmuş oluyorsunuz.
Eğer hasta randevusuna gelmiş ise Action bölümünde insan ikonu bölümüne girerek hastanın bizimle paylaşmadığı diğer kimlik bilgilerinin vb. girişini yaparak hasta kaydını oluşturmuş olursunuz. Kalem ikonu olan bölüme tıkladığınızda randevu düzenleme ve muayene/kaydet düzenleme bölümleri karşımıza çıkmaktadır.
Takvim Bölümü
Hasta randevu sistemi takvim bölümünde hastalarınızın günlük, haftalık ve aylık randevularını takip edebileceğiniz ve görebileceğiniz bir çizelge mevcuttur.
Hastanın farklı doktorlara ait randevuları var ise sol üstte doktor seçiniz bölümünden filtrelemeniz gerekmektedir.
Bu bölümde de istediğimiz hastayı seçip randevu düzenleme işlemini gerçekleştirebiliriz ve randevu çıktısını yazdırıp alabiliriz.